tisdag 24 juni 2008

Nå har kvelden endelig senket seg og jeg og Adrian sitter kl 0030 og spiser kveldsmat og det har vi jammen meg fortent, noe sent men men Adrian sier det er ferie.:))
I dag har vi stått på og arbeidet som helter og i morgen har vi leiet en container som vi skal fylle med rusk og rask og ikke minst skal vi grave for ny hundegård så det blir spennende, skal sette opp ny gård med 2 små hytter i. I kveld gikk jeg,Tina og Adrian på tur ned til sjøen for å tømme båtene for vann, det har regnet som besatt nå i flere dager så regnet med dem var fulle med vann og hadde ikke lyst til å måtte dykke etter dem.
Trond har begynt på slåtten så nå er det bare å krysse alt for at det ikke oppstår noe kluss slik vi blir fort ferdig. Heldigvis så har vi god hjelp at samboeren til Hege, han er god å ha. Dem var ikke blide i dag da dem tapte en budrunde på ett hus dem hadde sett seg ut og kunne tenkt seg ikke langt hjemmefra.:)) Som sagt skal jeg da bli bestemor johooo i september,og tenke på min eldste er blitt 21 år og skal bli mamma...jaja tiden flyr...
Nå er det heller ikke mange dagene til jeg reiser til Helga for derfra å reise til Sverige på verdensutstillingen. Det skal bli gøy å se igjen mange kjente og treffe nye og ikke minst få se mange hoffer man ikke har sett før. Hege og Hans Kristian skal bo her å passe på de små mens jeg er borte. Nå er det ikke lenge siden Tina hadde løpetid etter kullet så tror som sagt jeg må trylle litt.
Blir spennende å se Anatol og bror Antoz i ringen, dem skal starte ballet kl.0900 på torsdag så går det slag i slag. Har med kamera,papir og penn så resultater/bilde kommer.

Inga kommentarer: