måndag 30 juni 2008

Jaja klokka har blitt 0130 og av og til skulle man ønske at døgnet hadde flere timer. Det har vært en travel helg og travel dag. I helgen skulle vi være godt i gang med slåtten men mye klabb og babb så har det gått litt senere en ønsket men er vel godt i gang.
I går ble en av jentene litt slapp og tror hun er borte i en tarminfeksjon men i kveld er hun i bra form og spiser så håper det ikke blir noe mer av det. Hege måtte komme hit i dag å passe på dem for jeg skulle på min årlige diabetesundersøkelse på sykehuset i Ålesund. Så med lite søvn forrige natt og full fres dag så kan man bli litt matt i hodet og skrog men men..
Kan vel si at fritidsproblem er ikke det første jeg får.:)) Ellers så vokser dem som bare det og dem største er 1500 g nå og dem minste er tippet 1 kilo, i kveld har jeg gitt dem grøt for første gang da dem trenger nå mer mat en Kira klarer å gi dem. Dem alt som kommer i munnen går ned så der er det ikke noe problem, men mat er jo dem største drivkraften for hoffen...største mattyvene på hele kloden.
Har prøvd å ta bilder i kveld men dem er ikke noe å skryte av. For det først er dem ikke enkle å ta bilder av og lyset er ikke noe for bildetaking.
Jeg skal legge bilder ut men har noe problem med bloggen så jeg får prøve igjen i morgen

Inga kommentarer: