tisdag 24 juni 2008

Her kommer første bildene av de små, dem er ikke så gode men med lys etc så er det ikke så lett. På torsdag skal jeg avsted å hente nytt kamera og har gått i innkjøp av telelinse så da må det jo bli bra. Skal vel ikke skryte på meg at jeg er noe kameraproff men lære må jeg da kunne.

I dag pissregner det hele tiden atter en dag, trøste meg for ett sommervær. Skal man ut på tur med hundene så må man ha ull og regntøy som holder vatnet ute..uff uff. Nei hadde vært ok å hatt en bambushytte i varmere strøk.:)) Nå har jeg tatt noen bilder av småbarna og det er jo greit med litt drittvær da for da kan jeg ligge i valpekassen bare å kose meg. I går kveld tok jeg med niste, kaffi og en bok og kosa meg sammen med Kira og valpene i valpekassen, og Kira syns det var fortreffelig for da fikk hun halvparten og så lå vi å studerte de små, så deilige..Hehe så når min bedre halvdel skal ha kontakt nå så vet han hvor han finner meg.
Lille Blonde Frøken som kom sist av alle.




Inga kommentarer: