torsdag 19 juni 2008

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra veterinæren med Kira. Jeg hadde en mistanke om at hun slet litt med etter eller annet da hun har vært litt slakk, så i kveld tok jeg temperaturen og da hadde hun en del feber så det ble ett veterinærbesøk. Hun har urinveisinfeksjon mener veterinæren og ett ilsk utslett bak da hun hele tiden holder på å vasker og slikker seg ren og det har blitt ikke pent så Kira fikk en sprøyte med penecelin. Nå har det kommet noe ett nytt preparat der sprøyten virker i 12-14 dager og er breispektret så nå håper jeg det slår i hjel infeksjonen. Men hadde jeg ikke kjent henne så godt og sett tegnene så kunne man sagt at ja hun er ikke noe galt med, det mente veterinæren til han tok tempen.
Nå har Kira lagt seg godt til rette i valpekassen og syns det var bra å komme hjem til sine små. Dem vokser og vokser så det går frem til nå etter boken..:)
I dag har jeg vært å hentet min nyinnkjøpte bil rød liten sak med 2 seter. Martine var ikke fornøyd med bilvalget til mor så hun syns at det var helt utrolig at jeg kunne kjøpe en slik bil, hehe hun hadde vel satt pris på en porche. Ungene har skolefri fra i dag så nå er det slutt på freden på dagtid men her blir det nå våronn og diverse så dem får nok å henge fingrene i.
I morgen skal jeg få satt inn bilder av småbarna så det skal prioriteres..Ha en god natt alle sammen.!

Inga kommentarer: