lördag 21 juni 2008


Lørdagskvelden har senket seg og nå sitter jeg inne på valperommet med valpene og Kira og koser meg med dataen på fanget. Valpene vokser for hver dag og nå har største bamsen blitt 1100g allerede så her går det unna. Kira har blitt bedre og nå er hun skikkelig sulten på mat så det er flott. Ligger litt mer ute av valpekassen og slapper av mellom måltidene, syns det er greit nok å gå ut å tisse men går ikke lenge så smetter hun inn igjen på rommet. Syns det er greit at døra til valperommet er på gløtt for da kan hun ligge rett innenfor men ha oversikt over ha som foregår. Det har regnet trollkjerringer i hele dag, surt og kaldt men i ettermiddag så måtte jeg bare ha på meg og gikk meg en lang tur sammen med Tina. Hun syns det er urettferdig at det er valper i huset mens hun ikke får lov å delta.

Nå har jeg tatt noen bilder men må redigere dem som kan bli bra, ikke enkelt her inne på valperommet for lyset er ikke bra for fotografering.
Har da kjøpt meg ny bil ja og nå raser jeg rundt i postbilden som datteren min sier den ser ut som. Tror ikke hun er noe fornøyd med bilvalget men den er kjempegod å kjøre, og ikke fusker den heller.:)) Hehe også skal vi få plass til mer hund...johoo så det her blir bra.

Inga kommentarer: