måndag 2 juni 2008

Nå har jeg satt meg for en stakket stille stund og tenkte at da må jeg prøve å skrive noen ord. Det går i full fart og av og til lurer jeg på hvor dagene blir av. Man haster til/fra arbeid
fotballkjøring/fotballkamper,kakebaking,vakt meg her og vakt meg der,kakesalg og når kvelden kommen detter man sammen i sofaen i håp om litt fred får man sovner for natten. Kira vokser og vokser og tror hun syns det begynner å bli tungt da vi var på 1 times tur her en dag og på vei hjem dannet hun baktropp hele veien hjem og så ikke mye spretten ut nei. Tror hun er veldig plaget med at valpene ligger så høyt oppe at hun hele tiden klir og vil kaste opp når hun får litt bøy på kroppen. Ikke enkelt lenger når hun skal ta vasken her og der heller når magen er så stor. Men nå er det ikke lenge til så det blir spennende og i kveld satt jeg på gulvet og kjente på magen og da kjente jeg full aktivitet inne i magen.:))
Neste helg skal jeg og Dakota på dobbeltstevne i blodspor i Stryn sammen med Kjersti og Molly, så da krysser vi fringrene på gode resultat. Vi har tenkt å ligge over til søndag for å slippe å stå opp før hanen. Det er heller ikke lenge til vi skal på verdensutstillingen i Sverige i July, det blir spennende å se hvordan det går av stabelen, tror det er påmeldt snart 100 hoffer og Tina er i slankemodus da hun må av med ett par kilo..stakkar...hun syns det er kjipt.
Ellers så får jeg hjem min lille jente fra C-kullet da Carina ikke er i form og har for liten tid til henne og da vil jeg gjerne ha henne hjem til Norge.

Inga kommentarer: