tisdag 11 december 2007

Vinterkulde

Nå har jeg og Tina vært på kveldstur i kulda og kaldt er det, tror det nærmer seg -8 her nå og da er det kaldt. Men det var deiligt å komme seg ut og vi gikk oss en lang tur, godt med frisk luft når det blir mye fyring inne og tror Tina syns det var godt å få trave seg en tur langs veien. Mye hjort ute og Tina syns dem kan ha seg inn i skogen igjen.
Tidligere i dag var jeg på tur med Kira og Dakota og tror det har vært litt stille for Dakota for hun hoppet og spratt hele tiden og ville ha med Kira på runddans. Så nær vi kommer ut på nyåret å vi får ta fatt på treningen igjen så blir Dakota glad for det blir litt stille når mor har litt for mye å gjøre.
Ellers så var Baylies her på besøk og det er alltid kjekt og hun har kviknet igjen etter en liten tid der hun ikke har vært helt i toppform og løpetiden har herjet.
Tina vokser for hver dag men er i god form og matlysten er formidabel. I dag tidlig så stod hun å kjeftet på meg for at jeg rett og slett skulle hente henne mat, når jeg spiser så skulle jammen hun også ha mat.
I morgen skal jeg på tidligvakt og da blir det tidlig opp og heldigvis har jeg ryddet garasjen slik at jeg får inn bilen og slipper å ha en frossen bil og må skrape...uff i kulda og tidlig på morgenen.
Etter jobb blir det noen innkjøp da jeg har en lang liste som skal kjøpes. Julegavene begynner å komme iorden så ingen panikk enna, nå skal jeg bake litt sammen med Adrian har han bestemt.
Ha en god kveld alle sammen.!

Inga kommentarer: