fredag 14 december 2007

Ja nå er jeg ferdig med siste lese-pugge-terpe-lese-lese og heldigvis går det en stund til neste og uff det er kjedeligt nå i desember når alt og alle skal noe eller være med på noe. I dag også gikk det bra og tror jeg hadde kontroll på det meste men kan være noe småtteri.
Så når jeg var ferdig bar det av sted for å gjøre noen innkjøp her og der og pengene får føtter å gå på, og når jeg kom hjem hadde forleveransen min kommet med Nor-Cargo så da var det bare begynne å lempe inn over 200 kg hundefor. 50 kg med valpefor har kommet i hus så nå kan smånurkene komme..:))
Jeg var på apoteket i dag for å kjøpe inn ormekur til hundene, jeg skal ta på Tina nå i høve drektigheten så da tar jeg like godt på hele gjengen så er jeg sikker. Men jammen meg er det ikke billig for jeg betalte nesten 500,- for herligheten.
I morgen skal jeg på tidligvakt og søndag kveldsvakt og på mandag er det bakedag de luxs, da skal gjærbakst og resten av julekakene være i fryseren.
Arbeidsliste til resten av gjengen skal skrives vær trygg før jeg drar på jobb så det blir ikke noe avslapning viss dem tror det.
Ha en flott fredagskveld alle sammen.!

Inga kommentarer: