måndag 24 december 2007

Freden har senket seg - God Jul

Jaja nå har freden senket seg over oss og fåreribben står til damping,potetene/kålrabien en skrellet,Askepott og Julestjernen har vi sett som vanlig.
Jeg har vært på tur med de 4 bente så dem er fornøyde resten av dagen, trodde jeg skulle få meg en flott tur i dag med litt kulde og hardt underlag men her blåser det og regner en del i dag så det var ett skår i gleden men gode klær og julestemning så går alt bra.
Adrian er en meget utålmodig gutt som tror han får bare ulltruser og ullstrømper i julegaver, og jeg sier at det stemmer men at dem er også tovet ulltruser og da blir ikke han spesielt glad. Han har også vært i garasjen og på garasjeloftet for å se om vi har lagt hans stoooooorreee gave der..:)))
Heldigvis har TIna vært i fin form selv om hun har blitt stor som ett hus, hun er bred over ryggen men magen henger også ikke langt fra gulvet, stakkers dullen min, men nå er det bare 10 dager igjen av terminen.

Her er ett bilde av henne, uheldigvis er det for mørkt inne men se den magen, det blir så spennende å se hva som kommer. Håper hun holder seg like pigg, for når vi skulle på tur så hoppet hun rundt og syns det var deiligt å få ta seg en tur selv om det er tungt.Jeg har fått mange julehilsninger fra fjern og nær og det har vært kjempehyggeligt og fått flere bilder av småbarna mine.

Her er lille Dordi i Sverige og jenta til Kira.
Her er Zico i Hallingdal og sønn av Kira som har blitt stor gutt og skal være nisse hos familien i år...))

Dette bilde fikk jeg av Ewa Anna fra Målselv og syns det var så flott..:))

VIL ØNSKE ALLE SAMMEN EN RIKTIG GOD JULEFEIRING.!

Inga kommentarer: