fredag 28 december 2007

Nå nærmer nyttårsaften seg og idag har jeg forbedret meg litt slik at jeg har ting under kontroll skulle det bli noe med Tina. I natt har jeg ikke sovet mye da hun har vært veldig urolig og skulle ut snart hver time for å tisse. Klokka 4 så satt jeg opp og hadde vel kanskje blundet litt inni mellom, så jeg tror jeg gikk i senga rundt 0430 og på små blunder og hver gang jeg åpnet øynene så jeg Tina sitte der, stakkars dullen min. Så i dag har det vært bare spesiallaget mat, for hun har problem altså å få ned maten når plassen er minimal.
Jeg sover alltid dårlig uken før når jeg skal ha kull så det er ikke noe uvanlig og jeg krysser alt for at det går etter boka. I går begynte jeg tempraturmålingene så nå går det slavisk på alle mulige måter, er hehe en hønemor og må ha kontroll på snuppen min.
I dag har jeg vært på lynvisitt hos Kjersti og Molly på Lyshol og da var vi på tur med de 3 sorte snuppene, og Kira og Dakota syns det var kjempegøy å få gå på tur der sammen med Molly i dag.

Inga kommentarer: