söndag 9 december 2007

Søndag Blues

Nå har vi akkurat kommet hjem fra julebord på Union Hotell og det var kjempekjekt men nå er det slutt på festlighetene til etter julen ringer inn. Masse god mat og drikke og sent til køys har vært mye av i det siste så klærne begynner å stramme og blå ringer rundt øyne er det en sjanse for blir for store.
Det er lenge siden vi har vært på Union så det var hyggeligt og det er jo ett flott hotell med alle fasiliteter. Hege og Hc var hjemme hos oss og passet på 2 og4 bente slik vi kunne reise, for det er jo ikke bare å reise når man har huset fullt så det er kjekt å ha en voksen datter som kan passe på dem og det gjør hun med glans.
I kveld har vi restaurert og bare dormet på sofaen og fyrt i peisen da det faktisk er -5 ute og bikkjekaldt. I morgen og tirsdag har jeg heldigvis fri fra jobb så da skal jeg rydde og vaske en del i kjelleren og sette opp flere hyller som jeg må organisere rotet oppi. Onsdag, torsdag er det jobb og fredag er det ny eksamen så dagene er fulle.
Tina vokser nå som bare det nå og matlysten er på topp. Når hun har vokst så mye nå i det siste så lurer jeg faktisk på hvor stor blir hun stakkar til slutt.
I morgen kveld skal vi komme oss på hundetrening og vi har også planlagt sporingsdag så håper ikke snøen detter ned med det første.
Nei nå skal jeg stappe i meg hehe kveldsmat for det er jo lenge siden mat og rett i loppekassen

Inga kommentarer: