onsdag 5 december 2007

Johoo første eksamen unna gjordt, og neste blir den 14.des og da skal jeg feire med ett eller annet..:))
Sto opp i dag 1 time før jeg måtte for siste gjennomgang, var ikke noe spesielt nervøs i dag før eksamen og etterpå syns jeg det hadde gått ok med noe rusk på 1 spørsmål av 2o og med andre deloppgaver og noen store utgreiingsoppgaver så jeg skrev til krampe tok meg.
Og bedre blir det ikke når jeg ser på bøkene vi skal i gjennom etter nyttår...uff a meg det skal bli meg en jobb.
I morgen skal jeg til frisøren og stelle tua på hodet til julebordet jeg og Trond skal på til helgen på Union Hotell sammen med arbeidskollegaer av Trond så det blir koseligt. Ellers så har jeg så vidt startet på julegaver eller julestyr så etter helgen må jeg ta meg sammen å få baket litt og gjør meg ferdig med julegaver.
I dag har Michelle ordnet med for av alle typer jeg trenger fremover og 50 kg med valpefor så nå skal jeg være sikker på å ha nok til småtrollene dukker opp.
Tina har fått en del større mage nå desse siste 2 dagene men tror nok at magen kommer til å henge mer en den er bred, slik var det sist også. Men hun er så sulten hele tiden at det er en lidelse å se på så nå har jeg økt matmengden enda ett hakk så i dag har hun vært litt mindre på hugget, men hun svelger unna alt som kommer i hennes vei. I kveld ordnet jeg i kjøleskapet og der var der kabaret som jeg skulle hive, noe faktisk Tina alldri har brydd seg om men i kveld gikk det ned på høykant....stakkar.
Kira og Dakota har vært rolig og forstått at mor har hatt det travelt og i går var vi på tur sammen med Daria og Ingebjørg så det var koseligt og hundene fikk kjørt seg på snøen. Det var en det skarsnø så Daria blødde fra bakfoten, det er fort gjort når det er skare.
Nå skal jeg få ryddet kjøkkenet til i morgen for jeg tror det har vært bombenedslag der og kanskje legge sammen noen klær så jeg ser igjen spisebordet mitt.
God kveld alle sammen.!

Inga kommentarer: