lördag 29 december 2007

Ikke Lenge Til

Nå har Tina vært nede i 36,5 i hele dag frem til i kveld og nå har tempraturen steget til 37,7 så nå spørs det hvor lenge det vil gå til det skjer noe her. Alt er klart og i dag var jeg og invisterte i flere tåteflasker i tilfelle, når man venter dusinet er det greit å være utrustet på de fleste områder. Tina er i fin form men hun er en del roligere nå så hun lader opp tenker jeg, men godt å se hun spiser og lusker rundt her.
Spørs om besta Michelle i Sarpsborg rekker frem i tida da hun lander i morgen kl.1800, men vi får se. Min kjære venninne Kjersti er da ansatt som assisten jordmor og som hun skrev i en tekstmelding i kveld etter jeg alarmerte at hun mått være klar "ligger med klære på og mobilen ved øret" så mannskapet er beredt..:)))
Nå skal jeg prøve å se en film uten å måtte røyse meg fra sofaen før filmen er ferdig men det kam kanskje bli vanskelig men jeg kan da håpe.

1 kommentar:

May Lisbeth sa...

Oj.. Så spennende.. Jeg må innom å følge med her, skjønner jeg!

Vi fikk vår første Hovawart i sommer, og nå er hun allerede 9 måneder :-) Vi er stolte eiere av O-Bra-Tali's Lara Croft :-)

Lykke til med valpene!! Så spennende!!!