måndag 3 december 2007

Helgen er over og bra er det for jeg har hatt jobbehelg med 2 tidligvakter så nå sitter jeg bare å samler meg og prøver å få kroppen ut av sofaen for å gjøre noe nyttig men kroppen lystrer ikke helt. Det har vært en travel uke med jobb, 2 julebord og barn som skal på all slags avslutninger, konfirmasjonsforebuinger etc etc. På onsdag har jeg eksamen så desse 2 dagene må jeg lese så alle juleforberedinger må bare vente.
Hundene syns at det er kjedeligt for dem syns det er litt for lite action, men dem får være tålmodige og vente. Baylies har vært hos besta i helgen da Hege har vært på julebord så vi har kosa oss sammen.
Tina har begynt å bli rundere og allerede fått større patter og magen har begynt å bli litt sid og hun er utrolig svolten hele tiden. Far i huset skal til å bygge ny valpekasse og klargjøre til fødselen og ellers så har jeg gjordt innkjøpene som skal til for min gode venninne Michell som driver Dyrego i Sarpsborg har ordnet det og som kommer på nyttårsaften og blir 1 uke sammen med oss.
Så nå skal jeg lese litt og senere i dag skal vi prøve å komme oss å hundetrening slik desse 4bente får litt hopp og sprett.

Inga kommentarer: