torsdag 27 december 2007

12 stk

I dag har jeg og Tina vært på besøk hos veterinæren og tatt en helsesjekk og rønken av magen til Tina.
For ett par dager siden syns jeg at hun plutselig fikk det mye tyngre og er ikke så veldig på hugget etter mat så jeg ville gjerne ta en helsesjekk og rønken for å få vite hvor mange det er der inne. Siden det var 12 stykker sist og så vil jeg ha kontroll så langt jeg kan, og JA det var som jeg trodde.....vi kunne telle 12 ryggrader, der var så fullt inne der at det lå i klaser. Stakkars lille gullet mitt har det tungt nå og peser som en hval og til middag fikk hun fiskepudding og til kveldsmat blir det blaning av ris,saus,fiskeboller eller egentlig det hun har lyst på.
Så nå blir det temperaturmålinger og passer på henne med argus øyne for forandringer og nå ligger jeg og Tina sammen hver natt. Det blir mindre søvn for jeg har ett øye igjen og ett på henne og hun vekker meg flere ganger på natta, sikker på hun syns jeg skulle vært våken og lidd sammen med henne.
Denne gangen blir det E-navn som skal bestemmes så det er bare å komme med forslag.
Søndag og mandag har jeg tidlig vakt men da har Michelle kommet og passer på snuppa.

Inga kommentarer: