torsdag 13 december 2007

Julen Nærmer Seg

Julen nærmer seg med stormskritt og nå er jeg nesten ferdig med julegaveinnkjøpene noen få men jeg vet hva jeg skal kjøpe så det går radigt.
I morgen skal jeg ha test i medisinkurset jeg har tatt kl.14 så i kveld har jeg skiftet mellom å lese og se handball på tv. Heldigvis har jeg fri fra jobb i morgen slik jeg kan få gjort siste rest av innkjøpene etterpå, for jeg har jobbehelg så friheten varer ikke så lenge.

Her har jeg fått nytt bilde av Cardan som bor hos Åsa i Sverige og er gutt fra Tina, han er en skikkelig skjønning og sjarmør og etter hva Åsa sier så tror jeg han slekter mest på sin rampete mor..:)) Både i sinn og skinn..:))

Ellers så er foret kommet både valpefor, for til Tina i drektigheten og etterpå så nå er det meste kommet i hus. Trond skal bygge ny valpekasse til meg i helgen da jeg ikke var helt fornøyd med den siste. Nå har jeg økt matmengden til den sultne gravide hunden for det ser ut som hun sulter i hjel. Og forresten så hadde det vært noen andre som hadde vært sultne i dag for når jeg var vekke på jobb hadde Kira og Dakota smørt seg skiver og hadde det sikkert veldig koseligt for det var ikke mye brød igjen. Jeg sier det dem hoffene er noen tjuvradder av rang og lar man ting ligge på bordet når man ikke har øynene der så er det borte. I går snakket jeg med Michelle (eier av Nayati) da hadde hun fått brev fra Nkk om at ett Championatet til Patcho var i orden, og det er snart 2 år etter hans død, kan ikke si at Nkk er direkte kjappe. Nå må alle sammen huske og sende inn resultatene til klubben for alt man har vært med på i år for allround-hoffen og andre utmerkelser.

Inga kommentarer: