tisdag 10 juli 2007

Nå har vi gjordt fra oss mandag og hundetrening. Vi var en god del som ikke har reist på ferie enna så det var gøy. Hadde med meg Kira og Dakota i dag, for Kira må jeg kjøre litt når hu er sliten, for hun har litt med å miste fukos når hun blir sliten. Men i dag gikk det kjempebra og hun gjorde sine ting supert, så jeg håper vi er i rett retning med de småproblemer vi har hatt. Ellers så terper vi litt på apporten, for Kira tygger/ruller på apportbukken og innsitten har vært dårlig.
Dakota trener jeg mest kontakt når der er samlet mange for hun er så nysgjerrig å må ha med seg alt som skjer, men i dag gikk det også meget bra, fornøyd med dagens trening..:))

Her har vært utrolig varmt i den senere tid, så det har blitt en del turer til vatn og sjø på tur med hundene slik dem får bade og kjøle seg ned litt. Tina elsker å bade så hun ligger i vannet og dupper.
Sitter også å funderer på å melde på til Bjerke men har ikke helt bestemt meg. Det er bare 14 dager før spesialen og med desse avstandene så vet jeg ikke om jeg orker å kjøre 2 ganger så kjapt. For i midten av september skal jeg nedover å teste Dakota på fungsjonsanalyse så da blir det en tur til.
Men før jeg melder meg på skal jeg vite om den dommer-eleven som var på nkk Drammen skal være der, for er det tilfelle gidder jeg ikke å stille der.
Håpte påå få med mine gode venninne Kjersti på tur, så vi får se hva det blir til. Hun har en liten fortryllende flat som heter Molly. Må få til noen bilder av henne her inne på bloggen.
Ellers så har Børre med familie og venner kommet og han og hundene var med på trening i kveld, det var kjekt.