fredag 20 juli 2007

Ja da er fredagen på hell og jeg har fått gjort en del i dag også. Utenom å slå en finger helseløs og ett stort kutt i langefingeren har dagen gått bra. Ferdig med mesteparten av malingen, kjøpt inn gulvet på badet, og innredningen er bestemt og bestilt, bare det er godt å få fra seg.
Trude og Ken reiste i dag formiddag og turen skulle gå videre til Sjåk. Skal bli gøy å se dem igjen på Morokulien og se hvor mye lille Aya har vokst.
Nå håper jeg at vi blir ferdige til neste helg slik vi kan ta oss noen dager fri og bare ha late dager, det hadde vært ok, men vi får se hva vi får til.
I kveld hadde jeg med meg mine barn og Tina på tur. Jeg tenkte at dem kunne ha godt av en luftetur sammen med oss, det var kjekt med følge på turen.


I morgen håper jeg på fint vær og vi kan ta oss en skikkelig skogatur og trene litt. I dag har det faktisk vært en fineste dagen på en uke så det lover godt for pent vær til i helga.