fredag 27 juli 2007

Fredag

Ja nå har vi kommer til fredagskveld og endelig er badet blitt ferdig, har bare å vaske og putte inn i hyller etc, så utrolig deiligt..
Har vært syk i noen dager også midt opp i oppussingen så travelt har det vært , og nå står stua og litt på gangen igjen inne. Men vi tar det etterhvert for på søndag skal vi hele gjengen først på Color Line Stadion å se Aafk mot Sandefjord og avslutter med filmen Die Hard på kino. Mandag reiser vi på hytta i Stryn å blir der til slutten av uka tenker jeg, så det skal bli herlig med noen dager fri.
I dag skulle jeg på skogstur sammen med en venninne og hundene. Været var flott og solen skinte når vi startet men etter 10 min så startet det og tordne. Tilslutt så tordnet og lynet det i ett sett og regnet kom som fossefall. Det varte ikke lenge før vi var søkk våte tvers gjennom og regner med det vil ta 2-3 dager å få hundene blir tørre.
Nå har jeg sittet å meldt meg på noen konkurranser så det blir en travel høst men moro blir det. Først ut nå blir blodspor 3 august med Dakota så går det slag i slag fremover.
Regner med at Basko kommer til neste helg og skal være her en stund på ferie at med besta, og det skal bli gøy. Vi skal trene og kose oss masse i skogen.