tisdag 24 juli 2007

Ja nå har jeg endelig litt fri etter endt nattevakter og nattesøvnet blir helt skrullete. Nå sitter jeg jeg her og dikkederrer midt på natt og søvnen lar vente på seg..men men jeg får vel sove etterhvert..:))
Så jeg tenkte da kunne jeg skrive litt i bloggen om siste dagene. Søndag var jeg på tur med Dakota og Kira på Kolda og er en flott tur på en 1 halv times gåing fra meg.

Her sitter frøknene fremfor selene som er opp på stølen. Været var kjempeflott og vi storkoste oss. Her er det 2 sel som fremdeles er i god behold og litt lengre opp i lia ligger en hytte. Tok flere bilder på turen men har litt problemer å få dem over på pcen men skal legge dem ut så fort som råd.

Oppussingsobjekt nr.1 badet er begynt å komme seg og vi er nesten halvferdig. Nå står det igjen å få opp dusjen og baderomsmøblene. Håper da endelig at det skjer snart slik vi får et bad snart. Ikke enkelt med uten bad når man er både fjøsnisse etc. Men nå har vi foreldrene til Trond like ved så vi får låne dusjen hos dem. Heldigvis har vi ett lite bad med toalett i 2 etasje..:))Nå er jeg plastret på langfingeren etter ett flott kutt må jeg si med arbeidskniven og ikke nok med det men klarte selvsagt å slå i hjel ringfingren med hammeren så den har ikke livnet helt til enna, men tror der er håp.

I morgen skal jeg gjøre fort fra meg dagens arbeid og skal på trening i skogen. Tenkte jeg skulle gå noen spor og trene litt apportering med de 4bente.