torsdag 19 juli 2007

I dag våknet jeg omsenn og Trond hadde da begynt på våres oppussingobjekt...akk akk det er litt av ett arbeid. Grunning-maling-vasking-pussing-masse svetting-og noen fy ord inni mellom
men håpet er da ett bra resultat da tilslutt.
Adrian har vært veldig flink til å hjelpe til, så han har vært hjelpegutten til Trond.
Jeg hadde satt av 2 uker til ferie men nå skal jeg ha 2 nattevakter i helgen og 2 til uka så her er det bare å jobbe inni mellom jobbøktene.
I kveld har jeg, Dakota og Kira vært på tur med Trude og Ken og hundene som var kjempekoseligt.
Her er gjengen i gang med badeseanse og syns det var gøy med litt bading. Lille Aya var ikke noe pyse nei hoppet og spratt sammen med de andre voksne. Det var en skjønn jente som jeg tror kommer til å bli en meget bra tilførsel til hovawarten. Kanskje litt inhabil for min Basko er pappa men det er så godt å se at han og Carmen har fått flotte representanter og lover godt for fremtiden..:))

Etter turen så trente vi litt med hundene men etter en stund så kom knott og myggen å jaget oss innadørs igjen. Men nå må vi trene som bare det for vi har tenkt å konkurrerer i Lp på Morokulien og det er ikke så lenge til.