måndag 15 februari 2010

Ny Uke

Nå har jeg ligget i valpekassen sammen med valpene og Dakota,trur ho syns det var kjekt med selskap og så matet jeg også litt valpene i kveld. Trur jeg må begynne å hjelpe litt Dakota, det e mange å mette.
Så i kveld lukter nok flere av dem grøt så det må til med en ny vaskerunde på gjengen.
I kveld har jeg vært på trening med de største og trøste meg kor kaldt det var, det prikket overalt når jeg begynte å tine opp. Sjøl om man e i bevegelse så står man litt og prater men det blir kaldt ja så nå vil e ha vår og mildvær. Dennis bryr seg ikke om kulden han syns alt er kult han men Kira syns dette blir rett for kaldt,så hadde det ikke vært for godbiter så kunne det være det samme med heile greia.
I går var jeg og Hege på tur og fikk da tatt nye bilder og det var på tide, må til å lage til siden til Dennis på hjemmesiden.
Dennis


Han er en skikkelig bamse med liker att det er action rundt han, nå er han litt fortvilet for Tina lukter så godt.
Her fikk e tatt noen bilder med de 2 bulldoserne Dennis og Blaze


Når det 2 er i siget så går det hardt for seg,men av og til får Blaze nok da tar hun igjen med bamsen.
Her er bildet av Blaze datteren til Kora og Aicko...snuppelupp..:))

I morga har en del på lista som skal gjørest så tidlig opp, og no når eg skal begynne å mate litt mer så er det berre å sette på ringeklokka litt tidligere. E koser meg så med valpene alt har gått så langt etter boka og ingen navlebrokker ingen ulveklør som skal bort...berre herligt.
Når jeg lå i kassen sammen med Dakota så lå hun å pustet på meg og når e tenker på at valpekassen er helt ren etter alle kunsten regler så kunne e skjønne kor ånden hennes kom fra...grøss en tannpuss hadde ikke vært dumt,kanksje en tyggis hadde gjordt susen..:))

På butikken har vi ett prosjekt som kommer til å ta tid når vi skal sette opp nye akvarie og ikke minst flytte det som er der i dag..jaja det må vel gå...ellers så er vi jakt etter hamstere og dverghamstere da vi er helt tom så viss det er noken som vet om noe så skrik ut.

Fikk ett bilde i dag av mitt lille gull barnebarn som går på barnehagen nå og hadde hatt karnveval...ho e den skjønnest

Hun skal ta etter besta da hun er helt tussete etter hunder og spesielt Dakota, så i går fikk hun sitte litt i valpekassen sammen med meg, og hun flira og ropte om enn annen klappa og kosa.Som regel er valperommet stengt 3 første ukene da er det berre familie som kommer inn eller godt kjende for Dakota.

God natt alle sammen.!

Inga kommentarer: