fredag 12 februari 2010

Da har kvelden senket seg og i dag har eg hatt fri hele dagen...det her kan e venne meg til ja..:)) Det var godt og har vasket og ordnet i valpekassen igjen med nytt teppe og når jeg nå kommer inn på rommet og begynner å prate så våkner dem opp og spretter rundt. For noen gulleklumper og blir helt facinert av dem kor flinke dem e allerede til å finne kilden. Når mamma Dakota kjem i kassen så skriker dem og blir rene mafiosogjengen som leter etter mat og matvettt har alle da de største er 1 kilo.
Når e sitter å beskuer gjengen så ser man forskjellen på dem, noen roper høgere enn andre, noen veldig stille,man ser hvem som kjemper seg frem og vil være sjefen og først til matfatet...


I kveld har vi klippet klør og det blir jammen meg ikke få klør men gikk helt fint,der var noen som protesterte høylytt men gikk bra. Dakota liker ikke e gjør sånn der og slettes ikke når dem hyler da syns ho jeg skal legge dem på plass igjen...hønemor..:))
Skal ta nye bilder nå i helga så da legger jeg ut masse nye bilder.
Trur ikke det er så lenge til jeg må begynne å mate dem med litt tyngre føde for dem er så mange og krever mer og mer, tror nok Dakota syns det er godt med litt avlastning.
Ja så er jo det Dennis gutt, skal ta bilder av han også nå lenge siden sist og han har da blitt stor gutt.
Nå lengter e etter vår og ikke snø på markene. I forgårs var jeg og Hege ut å gikk på truger og det var gøy, og så enkelt å komme seg fram når det er så mye snø. Så lette vi frem akebrettene og koset oss ute lenge...herligt..
Martine blir 16 år på søndag så i kveld har hun laget selskap på hytta og en hel gjeng venner,og Trond har bursdag på mandag så på søndag blir det kaker og kos. Utrolig å tenke på at dem har blitt voksne snart alle sammen Adrian på snart 14 Martine på 16 og Hege 22 snart 23 jaja det e vel det samme at e blir gamlere..:))
Ha en flott kveld alle sammen.!

Inga kommentarer: