måndag 22 februari 2010

Da ble det nytt gull til Norge i kveld...trallalla Heia Norge..:))
Ja da har mørket senket seg igjen ute og trøste meg hvor kaldt det er, sist jeg sjekket så tror jeg det var -15, det passer ikke meg i det hele tatt. Hater å fryse og ikke går det ann å være ute nesten og trene orker jeg ikke...grrrrrr nei frem med sol og mer varme.
Tina syns ikke det er noe med denne kulden og slettes ikke Kira så det er vel berre for vi begynner å dra på åra og gikta er på inntog..:)) Tina holder seg godt tross sine snart 10 år, av og til skulle man tro hun var en ungfole mens Kira ser jeg mer at hun begynner å dra på åra med sine 9 år. Hun plages en del med vond framfot og har hostet litt i det siste så om ikke lenge skal vi på en liten helsesjekk men ellers så er dem begge i storform for når startskuddet går for aktiviteter så er dem klar.

I dag har vi skiftet og hatt en liten større vask i valpekassen og forhøyet kantene enda mer for som dere så er ideene kommet om at ting kan være kjekkere på utsiden.
Noen av valpene har fått være med på stuen i dag og det gikk helt fint. Dennis hadde en ide om at han var ønsket på valperommet men det sa Dakota NEI DU så han snudde ganske kjapt. Kira går ut og inn nå som hun vil men han jyplingen der er alt for uberegnelig mener Dakota, ja hun har vel litt rett i det.


Nå har valpene fått en del leker å styre med og noen syns det var veldig kjekt og boffet og styret med lekene. Skal ta nye bilder i morgen får vel ikke tid før tilkvelden da jeg skal på jobb tidlig så her må vi tidlig opp hele gjengen, men det er vel ikke noe fare for å forsove seg i desse dager..:))
Det er tid for ny kloklipp igjen, utrolig hvor de vokser men dem vokser jo selv så fort og det er nye forandringer hver eneste dag. Dem har fått inn vannskål og hehe nå har flere badet og noe detter oppi, og en liten blond snupp datt på rygg og ble fælt så våt så jeg måtte til tørke lille gullet. Så fikk han være med i sofaen så vi kosa oss litt.

Jeg skal nå få valpehalsband på dem om litt, har kjøpt med forskjellige farger og motiv til gulla. En fordel med å driver egen zoobutikk at man kan få velge litt og kanskje skjemme dem litt bort..:))
I kveld har vi hatt besøk av Hege og barna og dem har vært i valpekassen kosa med valpene...kjempekoseligt. Kristina mente hun kunne sove i valpekassen og så kunne jeg skrive en arbeidsliste til henne så kunne hun godt gjøre jobben
..godjente..tidlig krøkes.
Nå er det snart for siste måltid for natten og skal prøve å komme meg til sengs før 0200.
God natt alle sammen.!

Inga kommentarer: