fredag 19 februari 2010

Da har det gått noen dager siden sist jeg skrev så nå må jeg prøve å oppdatere litt her. Lille gullene min e har begynt å spise selv nå og krever mye mer mat en kunn mamma Dakota så nå er det mating på høyt plan. I går kveld så matet jeg ganske sent men tydeligvis ikke nok for kl.0400 gikk reveljen og måtte til pers for å stille gjengen med noe mat...men da satt jeg og Dakota sammen og matet de små...trur vi diskuterte noen problemer også..:))

Om natten nå så syns hun at jeg skal ha soveromsdøren åpen slik at hun kan ha litt kontakt med mor, skulle det være noe da så...ho er rar..i går når jeg la meg hadde jeg igjen døra men da dyttet ho litt på døra og syns at den skulle være oppe.Nå er dem mye mer lydhøre og når jeg setter meg ned ved kassa så våkner som regel gjengen, trur vel snart det e mat heile tida...jaja det e jo hovawart og mat det liker vi..:))

Ja som dere ser så er det noen som er mer ihuga enn andre,kan ikke annet enn å flira når man beskuer deres taktikk for å nå tak i mat..:))
Ellers så begynner dem nå å få litt forskjellig personlighet, noen skriker høyere enn andre f.eks..
Kira har hatt sånn lyst heile tida på å få delta litt her inne så i dag tidlig så oppdaget jeg at hun lå bak stolen min sammen med Dakota.
Blir no artigt når dem blir store nok til å være med på litt mer, sjølsagt så blir jo dem mer krevende men det skal bli moro. Skal lage til valpekasse på kjøkkenet på jobb slik at jeg kan ta dem med på jobb når det trengs.
Nå er det vinterferie så da har jeg det litt friere med tanke på jobb for da skal MArtine være heime å passe når jeg må på jobb. Dem har erfaring nå å ta slike oppdrag..:))
Lille trille smt-snuppa som klarte i dag morges åå komme seg ut av valpebingen, det er rimelig høg kant på men jammen meg klarte hun å komme seg over så nå blir den forhøya. 3 uker gamle men kreative.


I kveld har Adrian reist på Koselan sånn datastyr og Martine er i selskap men besta har da overnattingsbesøk av sitt lille barnebarn Malene, så når barna e ute kommer barnabarna inn...men det e jo gullet til besta..:))
Så nå er det snart ol og ski med gutta så det blir spennende..!
Ha en flott helg alle sammen.

1 kommentar:

Marita Tynes sa...

For nøken skjønninga da!!!! Skal sei dei vekse gitt!!! men e no bare såååå nydelige no når dei he fått auger <3