torsdag 29 november 2007

TINA

Siste dagene har gått i heseblesende tempo og heldigvis håper jeg på en rolig dag i morgen. Tirsdag og onsdag var det jobb og på onsdagskveld måtte jeg trå til på nattevakt og var hjemme litt før halv 8 i dag morges. Etter jeg hadde bestilt ultralyd for Tina i dag var det bare å rette ryggen og reise til Ålesund å få det gjort. Så klokka halv 9 reiste jeg og Tina til veterinæren og må si jeg var både trøtt og nervøs på samme tid.
Med utstyret på buken til Tina kom det frem små valpebobler - Johooo Tina er drektig med mange smånurk.
Veterinæren skulle da prøve å telle ca valper men der var stor aktivitet og mange bobler så jeg måtte da bare spør om "du tror vel ikke jeg kan få 10-12 stk, joda det kan du godt få her. Jeg får ett tilbakeblikk fra forrige gang med 11 småtroll og jammen skal det gå heftig for seg denne gangen også.
Forventet ca fødsel er 4 januar så det blir en stille nyttårsfeiring i år og jeg kommer ikke til å rikke meg fra Tina da til hun er ferdig med fødselen.
Michelle kommer på nyttårsaften for å feire dagen og være hos oss når Tina skal føde, så det blir kjempehyggelig. Det er alltid godt å være 2 under en fødsel for man vet jo aldri hva som kan skje og man trenger noen ekstra hender.
Så i kveld skal jeg på julebord sammen med min mann og feire, kose oss med god mat, det skal bli kjekt. Min gode venninne Kjersti skal eskortere oss frem sammen med sin herre så her er det på stell..:))
Ha en God Kveld alle sammen