torsdag 8 november 2007

Ny dag er på gang og frokosten er laga, freden har senka seg etter at resten av gjengen har reist på jobb og skole, og ja mor nyter stillheten.
Nå sitter jeg og Tina og spiser frokost og løser noen problem, og det beste med alt er at Tina alltid er enig med mor, hun er en fantastisk samtalepartner.
Det er utrolig hvor fort tiden går og om ikke lenge er det jul og jeg gleder meg alltid til jul og i år blir den spesiell syns jeg viss det skulle vise seg at Tina er drektig.
Har ett ønske til jul og det er å få kjøpt meg ett skikkelig fotokamera og har sagt til Trond at donasjon tas mot med takk.
I går var jeg jammen meg i aktivitet hele dagen og johooo jeg ble ferdig med å male kjøkkenet mitt og det står igjen bare noe småtteri som jeg skal gjør idag. Yttergangen er klar for oppussing så det skal jeg starte med nå ut på dagen.
Egentlig kunne jeg tenkt meg å bare lime meg fast til sofaen i dag for armene føles som dem er 2 meter for lange etter i går og føler gangsperre i muskler jeg ikke viste jeg hadde...nei alderen begynner å gjøre sitt preg.
I går var vi på lang tur i skogen, trossa igjen været og når vi kom hjem var vi kliss våte og Ingebjørg hadde ikke følelser i fingrene sa hun. En ting er faktisk sikkert at man blir herdet av å bo på vestlandet..:)) Tror faktisk jeg må fyre opp for det er huskaldt og en ventet storm er på vei etter værmeldingen, men vi trenger snart ikke for det er 95% stabilt på drittvær.
Baylies lever livet hos Hege og Hans Kristian og jeg er sikker på at hun blir en bortskjemt hoffedame. Hun er altså sin mor opp av dage og har mange av hennes fakter og når det skjer noe så er det full fart men en ordentlig kosejente.