fredag 23 november 2007

Klar Til Utreise

Ja nå er både Tina og jeg rene og pene, klare til å sette kursen over fjellet til Hamar. Flyet går 2045 og i dag har jeg med en del bagasje så vi må være der i god tid så det blir ikke så lenge til jeg reiser hjemmefra.
En ting som er helt sikkert er at Tina liker ikke å dusje, for i dag trodde jeg at jeg skulle få henne inn i dusjen men det måtte jeg jammen meg gi meg på. Jeg lokket og lurte og ble sint og blid om en annen men hjalp det neida. Men ok jeg viste råd, ut for jeg og hentet hageslangen koblet den til vasken på vaskerommet og der måtte hun til pers..:))
Etterpå så jeg henne neste ikke for hun gikk å snek i krokene for å være sikker på at jeg ikke fann på noe annet som hun ikke sette pris på.
Siden jeg nå flyr så blir Kira og Dakota hjemme hos resten av gjengen, litt synd jeg ikke får med meg Kira da hun mangler bare storcertet for Nuchen men men vi får ta det igjen. Jeg er glad jeg flyr denne helgen da det har snødd og snødd siden i går kveld.
Ha en god helg alle sammen.