måndag 6 augusti 2007

Her var søndag rene avslappningsdagen etter en noe travel lørdag. I dag har finværet kommet og har vært utrolig varmt. Det er liksom ikke noe mellomting fra surt og kaldt til tropevarme. Har meldt samme været i morgen så dem som har begynt på arbeid igjen er det synd på. Første dag på jobben og super vær etter flere uker med egentlig drittvær.
Til helgen skal jeg til Tromsø å holde kurs for 10-11 hovawarter, derav 3 av mine småtroll fra C og D-kullet og jeg gleder meg veldig til å få treffe alle sammen. Det har kommet flere valper i år også så det blir en stor og flott forsamling med stort og smått.
Det er Ewa Anna som er distriktskontakt der oppe i nord som er organisator og hun har full kontroll.
Synd det er så store avstander og forholdsvis dyrt å reise at vi ikke får treffes så ofte. Men i helgen skal vi trene masse og ha mye moro..:))
Nå har jeg også fått tatt ned det meste i stua så i morgen skal jeg begynne å male, neste prosjekt.