onsdag 15 augusti 2007

Blandet Dag

Onsdag har vi kommet til og i dag tidlig fikk jeg en super nyhet. Churchill har rønket Hd-A og det er vi meget godt fornøyde med og nr. 3 i rekken av C-gjengen. Det er alltid spennende når det blir tid for rønking av avkommene og at dem holder seg friske.
I dag har jeg og hundene vært på regnværstur og som ikke er noe nytt at det regner. Vi har veldig våte tilslutt og Kira trenger vel noen dager for å bli tørr med den pelsen.
Ellers så har Adrian klart å brent seg på en magnet når han var i sjøen å bada, og det gjorde skikkelig vondt. Så nå har han lært å se seg litt rundt før man stuper ut i sjøen.
Jeg har trent apport/dekkmarkering nå i kveld og Tina blir av og til så frustrert av hun setter seg og bjeffer på meg og syns egentlig jeg er lite kjekk. Hun koker i topplokket når vi driver slik trening. Men i går kveld løsnet det og hun satt pent på plass med sporapporten pent i munnen uten å tygge også. Fornøyd med det..:))
Jeg må vel også til å bade hundene før spesialen, for dem røyter noe forferdelig så tenker det må jeg bare få gjordt snart. Dakota skal ut på ferskspor snart og tenker å få det gjordt så fort som mulig.