lördag 4 augusti 2007

Blodspor - 1.Premie

Johoo i dag har vi vært til Vestnes og på Schweisshunds sin ordinære blodsporprøve. Jeg skulle gå med Dakota og jeg hadde ingen grunn til bekymring, for Jenta gikk som en drøm og fikset 1 premien med super sporing.
Jeg fikk på henne sporselen og vips så var vi gang ingen vits i å vente på noe syns hun. Når det var sagt så fikk vi ett veldig ulent og vanskelig terreng med masse store groper etc så mor hadde til tider nok med å klare å holde stø kurs og på bena. Så når vi kom til sporslutt så var vi lykkelige begge to og hoppet rundt.

Min kjære venninne Kjersti og hennes flat Molly var også på sporprøve i dag og fikk en flott 2.premie. Nå står det igjen fersksporprøven så er dem godkjent ettersøkshunder.

Det var 13 startende i dag og det ble blandet premiering, men ellers så var vi heldige for flesteparten var ferdige før regnet kom og da bøttet det ned en god stund.

Ellers så har vi Daria på overnattingsbesøk til i morgen så det er kjempekoseligt. Kjekt å få ha småbarna mine her så jeg får kose og skjemme dem bort litt...hehe bestemødre har lov til det..:)))