söndag 20 juli 2008

Stille søndags morgen

Nå sitter jeg å spiser frokost på verandaen og johooo det har vært pent vær i helgen. Mine små rampebarn reser rundt og ikke noe er bedre en å kunne sitte i fred og ro å studere de små, det er bare så gøy. Dem er noen skikkelig rakkerunger som finner på sprell hele tiden og dem går ikke av veien for å sette hverandre på plass etter tur.
Vi har fått ett nytt familiemedlem og vet ikke om jeg skal kalle det en hoffevalp for det ser ut som en liten linerle-frøken. Hun har slått seg til sammen med valpene hele tiden. Den hopper og spretter sammen der inne, tror helst det er matrestene den er ute etter da..:)) Men hun spankulerer også inni mellom resten av voksne hundene også som det var mest natulige i denne verden. Skal sette inn bilder så får dere se vindunderet..:))

HUSK : Nå er det snart spesialen på Gol og alle sammen må huske å melde seg på, og er det noe man lurer på ang hytter eller påmelding så bare ta kontakt.
Jeg kommer til å sende ut informasjon til alle mine for at vi har tenkt å samles for ett kenneltreff og samles fredag med forskjellig der vi skal trene litt utstilling, og kose oss sammen.
Nå skal jeg og Tina på skogatur og så skal jeg legge ett spor og trene litt i dag.

Inga kommentarer: