lördag 26 juli 2008

Nå har sommeren kommet og når sola først stikker frem så blir det forferdelig varmt. Valpene synes ikke noe om varmen og blir ikke så aktive som vanlig, ligger mest i skyggen og sover. Ikke er dem så lyst på mat heller så i kveld har dem fått mat litt senere enn vanlig pga av varmen.
Ellers så vokser dem som hurtigtog og er en livlig gjeng. Siste 2 dagene har jeg jammen meg måtte opp før hanen står opp da jeg har fått en morgenfugl i gjengen. Han gir seg ikke og rundt 6-7 så starter sirene. Så i dag satt jeg og lille-gutt på altanen og drakk kaffi klokken halv 7. Koseligt var det da for det var stilt og fredeligt og pent vær..:))
Har tatt noen bilder men har ikke fått tid til å gjøre mer enn å ta dem. Har problemer med å få sendt bilder pr.mail, får dem i retur men skal prøve å fikset dette, vet ikke hva som gjør det men noe er det. I dag har vi hatt besøk av Per Inge og Marianne som har vært å sett på de små og det var kjempekoseligt å få møte dem.

Dem plukket sine favoritter så vi får se hva det blir til.:))

Ellers så har da herren i huset tatt sitt første bad i sommer da vi gikk hele gjengen til sjøen i kveld, men tror faktisk det var noe kaldt hehe det så slik ut hvertfall.

Kira og Dakota syns det var godt å få kjølt seg av i sjøen så dem spratt rundt og ristet seg rundt oss så jeg trengte ikke å bade for dem bada på meg. I morgen kommer nye valpekjøpere så det går slag i slag nå fremover.

Inga kommentarer: