lördag 5 juli 2008

Nå har vi kommet hjem fra Stockholm jeg,Helga og Elisabeth der det har vært avholdt verdensutstilling. Tina ble 2 beste veterantispe med Excellent og kjempegod kritikk så vi er fornøyd men kunne da tenkt oss 1 plassen men men. Det var utrolig kjekt å få møte igjen mange kjente og nye hoffe-eiere og hoffer. Det var 112 hunder påmeldt så det var gøy.
Elisabeth og Banderas gjordt en flott jobb i ringen og Banderas fikk Very Good. Lover godt for fremtiden Elisabeth og Banderas.:))

Her sitter Elisabeth og kviler for det var ett race. Jeg kjørte hjemmefra onsdag og kom til Helga der Elisabeth og jeg skulle kjøre videre sammen med Helga. ja vi kom til Stockholm klokka 0500 på morgene og når vi trodde vi kunne likke øynene noen timer var det bare å tro på nissen. For da var det full fart på messen og vi måtte stille oss i kø for parkering og gjøre i stang, hehe det er bra vi er unge til sinns.
Ut på natten i bilen så ble alt artigt, alle skiltene ble gøy og sultne var vi hele tiden. Tror aldri jeg har spist så mange hamburgere på en tur som denne. På retur hjem måtte vi lage kjøreliste, bak i bilen hadde Helga utsrustet med madrass så den delte vi på og hadde ca 2 timers intervaller i kjøring sånn omtrent. Helga er da en viking som duppet av i ny og ne men holdt stand.
Ankom Gjøvik 1 time forsinket da vi hadde kladdet med GPS`en og kjørte en liten rute feil. Klokken 0130 kjørte jeg fra Helga og hadde da ca 5 timer igjen..uff uff hjemme var jeg klokken 0600, og det var godt å få legge seg nedpå noen timer.
Åsa og Cardan fikk Excellent og hehe denne gutten har mye krutt og futt og jammen meg akkurat som mora, hopp og sprett.
Anatol ble 2 beste juniorhanne, pappa Aicko ble beste championhanne og Bjuti tok 1plass av 25 tisper og certet så det går ikke ann å gjøre det bedre. Supert Helga.:))
Neste store utstilling blir på Gol når det blir spesialen for hovawarten, det blir enda mer moro for da skal vi avholde kenneltreff og håper at mange kommer.



Inga kommentarer: