söndag 20 juli 2008

Nå har endelig kvelden senket seg og avsluttet med tur sammen med Dakota og Kira. Dakota fant ut av det var på tide å få hjorten ut av innmarken og som sagt så gjordt. Valpene og Kira har lagt seg for natten så nå koser jeg og Dakota på sofaen og surfer litt rundt. Nå har jeg fått lagt inn på dataen bilder jeg tok da vi var på tur til Sarpsborg for par uker siden. Da var vi så heldige å få møte Enya og Enyeto kom sammen med familien Hege og Thomas, Kine kom med Chrizz og Jenta og Michell med sine to prutter Chief og pappa Nayati.

Det var utrolig kjekt å få møte alle sammen og Jenta hadde jeg ikke truffet siden hun var 8 uker og nå kommet fra Sverige og over 2 år.

Hun har blitt en kjempeflott jente med masse futt og fart. Chrizz begynner å bli en stor gutt nå og en liten stor eplekjekk sypeberg-gutt.:))
Er han ikke blitt en pen gutt..:))

Her er Enyeto og skal bli gøy å se både han og Enya i utstillingsringen på Gol.


Lille Enya har arvet i dobbel dose mammas ører og til Michelles store fortvilelse men jeg sier pust inn det ordner seg etterhvert..:)) Men hun ser ut som en liten flygende hollender nå men med det eksteriøret og øyne som er så snille så må det gå bra..:))
Her er den blonde mafiaen samlet og venter på at det skal dette ned noe spiselig.

Gjengen


Ellers så har dagen gått med til å holde på med de små og trøste meg hvor myke og god dem er.
Dakota er kjempeflink med de små, legger seg ned og leker med dem.

Hun har nå blitt en voksen dame og heldigvis har jeg fått lagt på henne noen ekstra kilo da hun var vært for tynn.
Her er Tina på tur


I morgen skal jeg og Hege en liten tur til Ålesund for å handle inn diverse. Og regner med vi får besøk av Hege og barna fra Haddal som vil se på valpene. Sist dem var her var dem ikke mer en 2 uker så dem har nok forandret siden da. I morgen kveld er det hundetrening så da skal valpene og resten av gjengen på kjøretur og på trening så det blir en utfordring..:))

1 kommentar:

AnnKristin sa...

Hejsan på nattkröken .. jajamen nu har jag hittat hit*S*
Vilka fina bilder på hundarna, Valparna var hur söta som helst.
Ha det gott vi hörs
AnnKristin & Flocken