fredag 18 juli 2008

Dagene Flyr

Det har allerede blitt ny fredag og heldigvis er jeg ferdig med jobb for en stund. Det er hardt å jobbe og være småbarnsmor og måtte organisere en god del igjen men alt går med god planlegging og flink datter.

I dag har det heldigvis vært pent vær og valpene har vært ute nesten i hele dag og koset seg. Dem styrer i vei og lar ingen være i tvil om noe dem vil eller ønsker seg, av og til høres det ut som jeg har en ulveflokk.


I dag har vi klippet poter/klør, og vasket ører...uff uff noen var mer uvillige enn andre men det gikk og etter en stund var alle pene og rene. Dakota og Kira har også måtte til pers i dag og i morgen er Tina sin tur noe hun syns er rene torturen for hun kan ikke skjønne det kan være nødvendig.

I morges våknet jeg med hodepine og støl kropp etter jeg og Dakota ble utkalt på ettersøk på en påkjørt hjort sent kvelden. Halv 1 ringte mobilen og litt over 3 kom jeg hjem, utslitt,søkk våt da det bøttet ned og etter å ha vandret i tett tett plantefelt og møkk. Hjorten fann vi og det var ett ungdyr som hadde fått hard medfart i bakparten og en skikkelig trykk i hodet. Ja klokka 4 var jeg i senga og etter 4 times søvn var det atter en ny dag. Noen sier at kvile kan man gjøre en annen gang..:)))



Har tatt noen bilder i dag men har ikke fått sett på alle, har fler av lille blonde snuppa men dem får komme i morgen.
Tidligere i dag måtte jeg på Maxbo for å kjøpe ett bedre stengel på valpebingen ute da jeg ser at der er noen som har mer utbrytertrang enn andre og veldig flinke til å finne smutthull så det har jeg investert i nå. Har bestemt meg for hva slags hundehus seg skal ha i hundegården så det er bare å bestille, så i morgen har jeg en lang liste som skal gjøres, så nå er det natten snart.
Ha en god helg alle sammen.!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så søte valpene er!:)