söndag 13 juli 2008

Dagene flyr fort og og nå er valpene blitt 4 uker, helt utrolig, men det er da nå dem begynner virkelig å vise sin personlighet fremover.
I dag står rett og slett ett bad på agendaen, når maten er spist er det flere som har mat på ører-poter ja egentlig over alt. Bader i vannskålen og trakker i det meste så i dag er det bading. Så baljen og shampoo skal frem..:)) I går klipte vi klør igjen og det er jo rene torturen syns noen men det må gjøres og ormekur fikk dem også. Nå gav jeg dem litt tidligere i fra siste gang dette er for at Kira går på antibiotika og dem fikk også litt Zoolack for at magen dere ikke skal bli vond av det.
Jeg har vært borte i 4 dager og det er da typisk at noe skjer. Vi reiste på søndagsmorgen og litt ut på dagen ble Kira halt og var ikke i form, med en kjempekul på siden av skulderen. Så Hege måtte til veterinæren ut på kvelden og han mente hun hadde en blødning eller en avrivning så nå håper jeg medisinen tar det. Nå skal vi avvente litt for å se om kulen går bort viss ikke må jeg operere Kira og det har jeg virkelig ikke lyst til.
Kira er jo en spretten dame og når hun og Dakota tar løs så går det i hundre, og hovawarten er jo så uvørne så det er jo av og til ikke rart dem får seg en smekk men det passet ikke inne akkurat det her. Men Kira dier og passer på sine små så det er ikke noe fare der.






Nå skal jeg jobbe noen fa dager så har jeg langfri igjen med bare en arbeidhelg i august så det skal bli godt. Syns det er veldig greit å kunne ha sjansen å være hjemme når jeg har valper. Det skal noe organisering til viss ikke med mating etc. Men skal ikke klage for både Hege og Martine er utrolig flink så det er ikke noe problem. Dem holder styr på det meste. Hadde jeg ikke hatt Hege så hadde jeg heller ikke kunnet reist bort i de dagene.
Nå er det snart spesialen på Gol siste helgen i august så nå må alle sammen melde seg på for en kjempegøy helg sammen alle. Spesialdommer fra Tyskland kommer og klubben har jubileum så det her blir kjempebra. Generalforsamling skal det også være så det er viktig at alle som kan møte opp gjør det.
Eller så skal vi gå noen blodspor fremover og finpusse på lp`en til Dakota. Jeg skal begynne å sykle litt med Tina for første gang så viss dere ikke hører mer fra meg ligger jeg i en grøft med kanskje brukket lårhals eller noe.
Hun er så gal etter katter og kommer det en slik langs veien jaja da er det å håpe på det beste.

Her er gjengen som var på tur med Fantasy på tur til Tyskland. Det var vi og min brors familie som var på tur.

Her er snuppa til tante Anette.


Vi tok en uvant vei for meg på tur nedover da vi kjørte Trollstigen, uff det er bratt ned gjennom fjellet og lurer virkelig på hvordan dem har klart i gamletider å få bygget opp vegen. Utrolig flott var det.!


I kveld skal jeg på senvakt og det skal bli deilig å bli ferdig og slippe mer helgajobbing på en stund. Nå skal jeg på tur med hele 4ben-gjengen slik dem er fornøyde når mor går på jobb. Skal prøve å få lagt ut noen spor også til i morgen.
Ha en flott søndag alle sammen.!

Inga kommentarer: