söndag 3 februari 2008

Denne helgen har vi hatt masse besøk, fredag kom en familie fra Ellingsøya for å se på valpene og lørdag fikk vi besøk fra Vartdal/Barstadvika som ville besøke valpene og det var kjempekoseligt. Valpene er veldig rolige og om det er masse folk og ståk rundt dem så tar dem det helt med ro.
I kveld var Hege og Baylies på besøk først og Baylies fikk hilse på valpene og tror at hun fikk frem morsfølelsen for hun hadde veldig lyst inn i valpekassen. Senere så kom min bror med familie med nye tilskuddet lille gordon setter Zica som er 7 mnd. Anette nå må du huske å sende tante bilder som du tok..:))) Og tusen takk for gode vafler du og Adrian disket opp med, nei tror jeg må til å ansette dere som kokker på garden.
I morgen er smågulla 5 uker, helt utrolig. Her har Tina funnet seg til rette og dem er ikke sene om å hoppe på puppen når sjansen byr seg som dem matvrak dem er.Prøvde å vege noen av dem nå men det jammen meg ikke enkelt, men etter litt så fikk jeg sånn ca. vekt og nå er dem godt over 2 kilo så sulter tror jeg dem ikke gjør. Her er lille Eventyr funnet plassen under en stol og tar en liten siesta.Ellers i dag har jeg Kira og Dakota vært på skogstur i styggeværet og dem var fulle i snøklumper og jeg var frossen til skinnet når vi kom hjem.
Her er ett av få bilder man kan snart klare å ta av Kira for hun klarer som regel ikke å sitte eller stå så lenge det er mulig å få tatt bilde av henne. Hopper og spretter og prøver å få fart på Kira til at hun får litt action.

Her er det opprenskning av skogen og det var vel om hvem som fikk mest løs og med seg hjem.I morgen skal vi prøve å få tatt bilder av en og en valp men om vi klarer det er en annen sak, tror ikke jeg var født fotograf nei.

Inga kommentarer: