torsdag 31 januari 2008

Første biltur og besøk

I dag har vi vært på biltur hele gjengen stort og smått og besøkt Kjersti, Molly og barna. På vei til dem så var det en tendens til litt hylekonsert fra våres alle kjære Engel som da er sin pappa`s datter mens resten av gjengen la seg bare godt til rette.Her en første møtet med lille frøken Molly som hadde klart for seg hennes jobb og det var så klart å gjøre valpene rene og pene og skikkelig jobb gjorde hun. Tror morsfølelsen kom frem ellers så syntes hun dem trengte en skikkelig rundvask både foran og bak. Her får dem kos av Katrine datteren til Kjersti så det var ikke noe som sto på småtrolla.:)) Litt mat ble det også så klart, jeg er alltid veldig sulten når jeg kommer på Lyshol . Hans Jakobs tror jeg lukter når det er mat på bordet...:)) Hehe det er mye bedre med mat på Lyshol.
Der det er en skål så er det helt sikkert mat, for sultne er vi hele tiden.
Her øyner vi kanskje en pupp mat mat men tror ikke Molly hadde så mye å tilby akkurat der.

Når jeg kom heim og la valpene opp i valpkassen og mor Tina kom for å sjekke da ble dem skikkelig luktet på og hun lurte nok på hvem som hadde vært bort i gullene hennes ja.

I morgen håper vi på fint vær slik vi kan være litt ute og kanskje få trent litt, det blir så som så når været er så ustabilt. Ellers så røyter både Dakota og kira noe forferdeligt, jeg hadde her nå pelsklipp/stell og jeg trodde faktisk ikke det var mulig å få så mye pels av lille Dakota, men trøste meg det var nesten slik man kunne strikket genser av det. Nå er det snart matetid igjen for siste gang denne dagen.

Inga kommentarer: