söndag 13 januari 2008

Nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen før neste foring og tenkte jeg skulle skrive litt i bloggen. I morgen er valpene 14 dager og det er bare helt utrolig å tenke på. Nå er dem spreke og vanskelig å holde i ro for å få veget dem på vekta, kravler og vil gjerne ut av bollen..:)) Lille gutt er snart 800 g og jentene følger tett opp under ja det er ett lite under for å tenke på for 1 uke siden. Nå er dem rundt i valpekassen og vil ha mat hele tiden.
Snart skal jeg lage til siden for E-kullet med navn vi har bestemt og resten av stoffet som skal være der og jeg skal sende ut informasjon til alle som venter. Håper dere har tålmodighet litt til og etterhvert kommer det oppdateringer på nurkene som vokser til.

I dag har Helga og Anatol vært på sin første valpeutstilling på Vinstra og gjordt det kjempeflott med super kritikk. Gutten ble Bir og ble plassert til Big 3 i gruppen...kjempeflott Helga og Anatol. Tror vi har fått oss en liten stjerne..:))

Inga kommentarer: