tisdag 12 februari 2008

Det kommer flere bilder som ble tatt i helgen. Nå venter jeg på at Kira skal begynne å løpe og regner med at det ikke er så langt unna for både Dakota og Kira har mistet all pels og begge er i rette humøret også. I går fikk vi besøk av Hege og barna med Dennis(Kira-gutt) og jeg hadde tenkt å ta bilder av gutten min men det ble så heseblesende alt at jeg mistet helt tråden. Hege ble med til veterinæren med Eventyr på fanget over fjellet til Stranda og Martine var hjemme på passa på valper og barn.
Sota (datter av Tina) som bor i Sverige hos Jessica "Kennel Skeppartorps" er drektig og parret med en blond gutt som heter Bildo, så det blir spennende å se hva som kommer der.

I morgen skal vi avsted å gå blodspor med Dakota og Kira skal kjøres på Lp, så nå er blodet klart og skanken er tint opp. Har trent apportering i dag og det gikk så som så, jeg tror jeg må sette meg ned å tenke på hva jeg gjør feil for dem har samme feilen alle så det m¨være noe jeg gjør. Ellers så skal jeg kjøre masse kl.3 øvelser på Kira nå fremover så får vi se hvor langt vi kommer.

Inga kommentarer: