tisdag 26 februari 2008

Helsesjekk

I dag har vi vært på helsesjekk med de 4 små og det gikk kjempebra. Alle sammen var friske og raske og var klar til å erobre verden..:)) Ja dem er jo det også denne gjengen her, så freidige og uredde. I går kveld var jeg på hundetrening for det skulle være ett foredrag om sledekjøring etc og da hadde jeg med meg hele gjengen, bilen full av hoffer. Så jeg tok med meg 1 valp av gangen for det var samlet så mange at da måtte jeg ha kontroll på gulla. Men dem er så kjekke og det er så ukomplisert, alle sammen hilste på 2 og 4 bente. Men der var jo noen som brølte høyere enn andre men da bare sto dem å så på.
I kveld har det vært usedvanlig stille fra gjengen så tror det har vært en travel dag med masse styr og ikke minst veterinærmannen som stakk, det var ikke noe moro. Enyeto syns det var kjempeartigt hos veterinæren for der masse ledninger han kunne pirce litt.
I morgen reiser Eventyr fra oss til sine nye familie. Det er jenten som jeg forhåpentligvis blir så heldig å få avle frem ett kull på når hun blir stor nok. Hun skal bo hos en familie ikke langt fra meg så det er kjempeflott. Fredag reiser Edelsten og lørdag reiser de 2 siste..
I dag er det beste dagen jeg har hatt siden jeg ble syk så nå håper jeg det slipper taket, men i går ble Martine syk så nå er det hennes tur stakkar.
Ellers så har vi konfirmasjonen til Martine i Mai så i dag har jeg planlagt litt der og bestilt middag, det er utrolig mye som skal fikses og ordnes og når man kan ha ett snev av Alzheimer så må det være god tids planlegging.
Har meldt oss på utstilling og Lp i Mai i Sunnmørshallen og denne helgen skal vi ha kenneltreff så invitasjonen kommer snart.:) Det kommer til å bli kjempegøy.

Inga kommentarer: