torsdag 27 september 2007

Sol Sol Sol

I dag har vi hatt strålende vær johooo og ikke en regndråpe på hele dagen, det er jammen ikke til å tro. Det har vært kaldt men hjelpe meg så godt det har vært med en flott dag, det som har vært ett skår i gleden er at jeg brygger på influensa og har ikke ordet snart noen ting. Har vondt overalt jaja er da over 40 men slapp og fryser. Martine skulle da på fotballkamp så da var det bare å kle seg godt å være med og gikk bra dem vant 5-4 og leder sin avdeling solid.
Så nå sitter jeg med dataen å planlegger eventuelle parringer og hva tispe og hva hannhund, jammen meg litt av ett styr, men regner med jeg finner ut av det.
Neste torsdag åpner min gode venninne Michell sin Dyregod butikk i Sarpsborg så det blir spennende og håper alt går flotters og ønsker Michell lykke til med butikken.
Jeg har jobbehelg så jeg håper att elende er på tilbakegang og slipper å gå å hangle på jobb for det er ikke kjekt.
I dag har vi også solgt melkekvoten på garden så over nyttår er det slutt på melking, og det ser vi veldig fram til slik at vi også kan få fri sammen til å gjøre ting eller reise uten å måtte planlegge dit og datt med avløser etc...da blir det kun kjøtt
Ellers så går dagene fort og i morgen skal jeg av sted å kjøpe bur til Baylies for hun trenger ett jernbur da hun liker ikke å ligge for lukket, tror hun har litt klaustrofobi snuppa.
Jeg skal sy opp mine nye gardiner på stua, har kjøpt måling til kjøkkenet, rydde kjeller er en arbeidsoppgave som er ganske drøy jaja det er bare å sette i gang.