lördag 8 september 2007

Helg

Etter noen arbeidsdager er det godt det ble helg og noen fridager, men været er like dårlig og det bøtter ned fra ovan. Jeg skjønner ikke at det ikke snart skal ta slutt slik kan være tørre en dag etter å vært ute en stund, og jeg er søkk våt hver gang jeg beveger meg utendørs.
Fredag kom Britt Unni og Buffy for å trene så vi la ut flere spor og drev med apporttrening. Jeg la spor til Baylies med pølser og det gikk kjempebra så det blir gøy å se henne jobbe seg frem nå i sporet. Tina trente jeg nå spor og kjørte på dekkmarkering, går bedre men enna så er der en del jobbing, men der er håp. Men Dakota hun tar opp arven etter Tina og hun apportere kjempebra i forhold til eldste 4bente. Det er lenge siden hun har gått bruksspor nå men hun går så det griner og apporterer som bare det.

Ellers på å fredag var Adrian på helsestasjonen for å ta sprøyte, og på kvelden mente han at han var skadet for livet, hvertfall når det gjalt å rydde rommet og gjør noe art av jobb så det måtte jeg bare ta meg av ja.
Martine har vært på fotballkamp i dag og dem vant 4-2 over Herd...johooo