söndag 2 september 2007

I helgen har det gått i jobb da jeg har arbeidshelgen min så nå er det godt det er en stund til neste. Været er bare å gråte over da slusene er vidåpne og det pøser ned, det er utømmelig tror jeg. Jeg og Dakota skulle egentlig gå ferskspor nå men vi har måttet utsette det påga av været, vi hadde også tenkt å gå blodspor også i samme slengen men vi utsetter det til ut i uke. Det er så urettferdig også for hunden med så vanskelige forhold.
Så etter jobb i dag har jeg vært med Martine som er konfirmant til våren i kirka for oppstart av konfirmasjonstiden.
Ellers så har mitt barn Baylies fra mitt B-kull kommet hit og skal være her nå en stund fremover. Min datter Hege og Hans Kristian reiste i dag til Hundorp og møtte Helga Bergvatn som hadde med seg Baylies oppover når hun skulle dit på utstilling. Tusen Takk Helga for hjelpen.
Så ikveld har jeg vært på besøk til min datter som skal ha Baylies og det var utrolig kjekt å få Baylies hit så besta får kose seg sammen med henne.