torsdag 20 september 2007

Snart helg

Nå sitter jeg godt forankret i sofaen etter en kveld på jobb og regnet pøser ned. Det er 1 uke siden jeg har skrevet nå så jeg tenkte at det var på tide, men tiden går så fort og av og til skulle man ønske at døgnet hadde flere timer.
Banderas vart rønket nå forrige uke og vi fikk Hd-C på den ene hoften på han, noe som var kjedeligt. Men vi skal rønke han om igjen om 7-8 mnd for han er veldig lang i kroppen og veldig uferdig så vi har vel egentlig rønket han for tidlig(vi lærer etterhvert) så ut på neste år skal vi ta nytt rønken.Han har også vært så uheldig å fått kennelhoste og må ta det med ro en tid fremover, har forstått at det herjer kennelhoste i Horten for tiden.
Cardan i Sverige har vært åpå rønken og fikk resultat nå i kveld og Johooo enda en med Hd-A og AA-A så det var kjempeflott. På lørdag skal både Cardan og Jenta ut i mentaltest MH så det blir spennende og får rapport ut på lørdagskvelden.
Dakota har fått løpetiden sin så nå regner jeg med at resten fyller med etterhvert.
Ellers så har dagene gått med til fotballkjøring i alle varianter fra kamp,trening etc, foreldremøter og kjøring hit og dit.
På lørdagskvelden kommer Baylies på besøk til oss og skal være her til søndag så det blir kjekt. Hun var en tur i går også og hopper rundt og syns mamma Tina er så streng, men hun vet å si fra at noe kjeft vil jeg ikke ha. Hun har blitt andrepiloten til Hege og sitter som en prest i setet ved siden av når dem kommer.
I helgen skal jeg trene endel og har fri fra jobb nå frem til onsdag så da skal vi være mye ute i skogen og drive litt praktisk arbeid, ja viss det ikke pøser ned fra himlen.