måndag 3 september 2007

I dag har det gått slag i slag, og det regner fortsetter som bare det. Men det er faktisk ikke bare regn, det hagler som bare det innimellom og legger seg faktisk hvitt rundt omkring. Vi er ikke kmmet lenger enn tidlig september og det er kaldt og guffent. Men i dag tidlig så gikk jeg og Baylies på tur sammen og vi trente litt feltsøk som gikk kjempebra, så ruslet vi rundt i skogen og hadde en flott tur.
Når vi kom hjem var vi selvsagt kliss våt men tror ikke Baylies syns det var noe problem.
Når vi hadde fått tørket oss så reiste vi en tur til Aure på handletur og ett besøk til min kjære venninne Kjersti påLyshol.

I kveld har jeg trent apport og det begynner å løse seg nå. Tina tror jeg har forstått poenget og skal hun få forserer videre så må hun markere apporten...håpefull mor..:))I morgen skal jeg på skolebenken, har vel ikke sagt det at jeg har startet på skolebenken igjen på helsefag. Har vært 1 gang og skal gå hver tirsdagkveld, så det blir gøy.Har ingen problemer med fritidsproblem, og av og til skulle vel man hatt flere timer i døgnet.