tisdag 11 september 2007

Det er blitt tirsdagkveld og atter en ny dag på hell og akkurat kommet hjem fra jobb. Det var godt å komme hjem og slenge seg på sofaen ja for i dag har det vært travelt. Siste dagene har det vært action fra jeg har kommet meg ut av køyen til sene kvelden og jada det regner som bare rakkeren. Man kan da bli rett deperimert. I går var jeg på tur med Tina på formiddagen og var meget optimistisk for det regnet ikke noe spesielt men når jeg kom meg hjem var jeg kliss våt og klesbytte var en nødvendighet. Så var det hundetrening på klubben kl.18 og jeg reiste med Kira og Dakota og da hadde jeg mer sosial trening av meg en trening av hundene..:)) Var bare ikke helt på nett så jeg tenkte at da er det heller ikke noen vits i å trene. Men det er kjempegøy nå for fra kl.18-19 er det kurs med mange unge og litt eldre hunder og mange forskjellige raser, og mange andre som møter opp som ikke er bare på kurset...supert...og vi er nå en bra gjeng.
Baylies har slått seg til ro hos Hege, har en teori om hun blir bortskjemt hos min datter. Men hun liker ikke å være alene så når hun har måtte vente på dem kommer hjem fra jobb er det vill jubel.
Blir gøy nå i november når vi skal møtes på Vikingskipet og mange mine små gull kommer dit.