torsdag 17 januari 2008

Snart 3 Uker

Nå har jeg fått tak i ett kamera så i morgen skal jeg prøve å få ta bilder, men vet at sist gang var det heller ikke enkelt å få tatt bilder som det er så dårligt lys til å få skikkelige bilder inne på rommet. Men skal love at når dem blir store nok til å ta ut så skal det komme masse bilder.
Nå nærmer noen av småtrollene seg med stormskritt 1 kilo og 2 har faktisk kommet over 1 kilo og i dag har vi klippet klør og tror nok i den akten så fikk dem 500 susser hver, dem er så myke og lukter så godt..:)) Etter jeg var ferdig sette jeg meg i lenestolen og bare så på Tina vaske og ordne og etterhvert tror jeg vi sovnet hele gjengen for når jeg våknet lå Tina rett ut i valpekassen med småttisene rundt seg. Tror jeg kunne levd i valpekassen og viss noen kom med mat så hadde jeg klart meg.
Det har snødd som bare det så det har ikke vært så forlokkende å gå ut heller så vi har trent litt klikker på kjøkkenet med resten av 4 bente gjengen og det var gøy. Dakota prøver jo alt for å finne løsningen mens Kira er mer avventende for å se om det skjer noe uten at hun må finne det ut selv. Primadonna..:)
Ellers så har dem klart å stjelt en potetgullpakke i dag, ødelagt en sokk og der vet jeg synderen er Dakota for det er en av hennes leke viss hun kan få Kira til å dra sammen men henne i litt kamp. Så når jeg fann sokken var en pircet med 45 hull. Ellers så har Kira snudd opp ned på bossekken på leting etter snadder da noen hadde glemt å ha igjen døren til kjelleren...så dem er noen rampebarn..:))
Tina har nå kommet seg og matlysten er på plass igjen og når mor setter inn i oppvaskmaskinen hjelper hun til å vaske dem rene, da er vi igang igjen. Men harde ben og slike ting er hun ikke så lysten på så ikke alt i halsen tror jeg er ok.

Nå er planlegging på ny parring i gang og forhåpentligvis er en utenlandsk hanne på plass så vi får se om vi er heldige, men mer informasjon kommer til uken.
Ha en flott lørdagskveld alle sammen.!

Inga kommentarer: