fredag 25 januari 2008

25 Dager

Nå er det en stund siden jeg blogget men nå skal jeg bli flinkere, fikk på pukkelen fra min gode venninne Kjersti at nå måtte jeg skjerpe meg så da er det bare å ta seg i nakken og gjøre det..:)) I dag har valpene vært på stuen i valpegården jeg har laget der og vært sosiale blant oss alle. Men dem er en rolig gjeng ennå det eneste er at dem reagerer nåe jeg prater for dem tror at når hun der snakker eller kommer så kommer det mat også.
Har i dag strevd med å få til bilder men dem bli kornete uansett hva jeg gjør, så i morgen skal jeg avsted å kjøpe meg nytt kamera..jippi...det blir kjekt..så da kommer bilder.
Her er lille Engel som får mat og hun er en skikkelig matmoms og først til matfatet der hun kan og i dag har hun vært i vannskåla og slurpet sine første vannsuper. Hun er sin far opp av dage og prater i vei og er den som virkelig springer i kassa...ja som sin far.
Her er de kosestund etter mat og noen koser seg mer enn andre..:))
Kira og Dakota har fått møtt valpene og Kira fikk helt morsfølelsen og ble helt matt i blikket. Dakota syns dem egentlig litt rare men når dem rører på seg og vaser rundt da skjønner dere at yes lekekamerater..:))

Tina syns egentlig at vi ikke skal ta dem med noen plass men dem skal være forever i valpkassen slik hun har kontroll på smågullene, for når jeg flyttet dem i dag på stua så lå hun hele tiden rett ved siden av og overvåket om det kunne komme noen tyver.I morgen skal jeg på tidligvakt på jobb så da kommer min datter Hege og mater småttisene. Det er så rart med det men tror dem her blir skikkelig bortskjemt etter alt styret. I dag når vi hadde dem i stua gikk alle ¨å kjente på dem om dem hadde det bra, var dem kalde og Martine hentet ett teppe til så hun var sikker på at dem hadde det bra.

Nå har vi meldt oss på World Dog i Sverige i Juny så nå må mange fra Norge brette opp armene og melde seg på slik vi blir mange hoffer/eiere fra Norge, blir kjempegøy og ikke minst bare en opplevelse. Ellers så må alle huske å sende inn sine resultater for 2007 til klubben å være med på mange av pokalene klubben og oppdrettere har satt opp.

Ellers så går livet her nå sin vante gang og alle har kommet i en rutine etter valpen kom.

Inga kommentarer: